« تأثیر آموزش ضمن خدمت برسطح رضایت شغلی پرستاران بیمارستان های دولتیالویت بندی عوامل بازاریابی رابطه مند در بانک کشاورزی «شعبه ابهر» »

:

در بازاریابی پیچیده و رقابتی فعلی، شرکت‌ها دریافته‌اند که کسب شهرت و اعتبار بسیار دشوار و از دست دادن آن بسیار آسان است. شرکت‌های درون گرا، نسبت به تحولات سریع بازار، رقبا، نظام توزیع، رسانه‌های جمعی و فن آوری های جدید، علایق و سلیقه‌های مشتریان و انتظارات آن‌ ها از محصولات شرکت بینش و آگاهی لازم را بدست نمی‌آورند و از تحولات موجود در جهت رسیدن به اهداف خود استفاده نمی‌کنند. این تحولات حتی منجر می‌شود که بازارهای انبوه به بازارهای کوچک تبدیل شوند و کانال‌های توزیع و عناصر موجود در زنجیره توزیع دچار تحول گردند.

در این اقدامات شرکت‌ها باید فعالیت‌های خود را در تولید، توزیع، ترفیع و قیمت گذاری محصولات به گونه‌ای انجام دهند كه ضمن حداقل نمودن زیان‌های زیست محیطی، مصرف كنندگان را نیز به سوی رفتاری محیط زیست دوستانه سوق دهند. این اقدامات و پیامدهای آن، در این پژوهش مورد بررسی قرار گرفته است.

 

 

1-2- بیان مسأله تحقیق:

در دنیای امروز محیط زیست و دغدغه‌های حفظ آن روز به روز در حال رشد است. در این راستا عواملی وجود دارد که از لحاظ قانونی بازدارنده‌ای برای از بین بردن محیط زیست است، برای مثال در سال 1992 ISO 14700که مربوط به مدیریت محیط زیست می‌باشد تصویب شد که شامل ISO 147001, 147004, 14010, 14011, 1470012,

خرید اینترنتی فایل کامل :

 

 پایان نامه

 1470013, 14020, 14030, 14040 می باشد. (موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران،1386). از این رو شرکت‌های تولیدی برای حفظ بازار خود باید این استانداردها را رعایت کنند. از طرفی مصرف کنندگان هم دغدغه‌ی آینده محیط زیست را دارند بنابراین به سمت خرید محصولاتی می‌روند که کم‌ترین اثرات منفی بر محیط را دارد. بر همین اساس این تحقیق چگونگی پیاده کردن آمیخته بازاریابی سبز برای فروش محصول و باقی ماندن در بازار را بررسی می‌کند و همچنین دیدگاه مشتریان محصولات لبنی صالح را نسبت به محیط زیست تشخیص داده و از آن در جهت افزایش فروش محصولات استفاده کنیم.

[1] Cao

[2] Kotler

[3] Grant

[4] Hartmann & Apaolaza

[5] Kennedy

[6] Grove

[7] johri & Sahasakmontri

[8] Prakash

 


 

موضوعات: بدون موضوع
   پنجشنبه 7 مرداد 1400


فرم در حال بارگذاری ...

آذر 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
 درآمد از طراحی لوگو با هوش مصنوعی
 راهکارهای افزایش محبت همسران
 فروش عکس های تولید شده با هوش مصنوعی
 آموزش با هوش مصنوعی
 انتخاب ظرف غذای مناسب گربه
 ترکیب عشق و دوستی در رابطه
 بیماری ایدز پرندگان (PBFD)
 درآمد از تولید محتوا
 آموزش درآمدزایی از تبلیغات آنلاین
 فواید و مضرات روغن زیتون برای سگ
 طراحی لوگو هوش مصنوعی برای درآمد
 بازاریابی عصبی برای افزایش فروش
 جلوگیری از بی توجهی در رابطه
 حکم قانونی خیانت مردان
 تکنیک های ارائه تخفیف جذاب
 نگهداری شاداب از خرگوش
 اطلاعات ضروری تولید مثل سگ ها
 درآمد از فروش محصولات آموزش زبان
 شخصی سازی تجربه مشتری
 ترفندهای منحصر به فرد Jasper
 فروش عکس های هوش مصنوعی
 جلوگیری از رنجش در رابطه
 درآمد از تولید محصولات غذایی خانگی
 ایجاد حس فوریت در بازاریابی
 تعریف عشق واقعی از دید روانشناسی
 کاربردهای پوشک گربه و آموزش استفاده
 

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کاملکلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

جستجو
آخرین مطالب