« تحلیل عددی پایداری دینامیکی یک کپسول فضایی بازگشتی در حرکت پیچشی | تلفیق آموزش با هنر و علمی شدن هنرها » |
کوتاه پژوهش حاضر بهمنظور بررسی کامل موارد مطرح شده و رسیدن به هدف مورد نظر، در روشی توصیفی و تحلیلی با مدد از منابع کتابخانه ایی و تحقیقات میدانی، برای یافتن پاسخ سوالات مطرحشده، روند پژوهش در شش فصل تنظیم گردیدهاست. فصل نخست به کلیات پژوهش و فصل دوم به تاریخچۀ جریان سقاخانه، علل شکلگیری آن، هنرمندان موثردر جریان سقاخانه و نیز ویژگیهای زیباشناسانه این جریان پرداخته شده است. در فصل سوم تعریف نشانه، ارتباط نشانهگرائی با جریان سقاخانه و رویکردهای آن در این جریان، علل گرایش به نشانهگرائی، طبقهبندی نشانهها و بررسی آن ها در مقیاسهای ملی و جهانی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. فصل چهارم نیز با جزئیات بیشتری به نشانههای بومی در آثار سه هنرمند یاد شده پرداخته و ویژگیهای کمی و کیفی این نشانهها و بیان و کارکرد آن ها را در آثار با بهره گرفتن از روش تحلیلی مطالعه نموده است. اما در فصل پنجم به ارزیابی تمایزات و تشابهات این نشانهها از لحاظ ساختار و کیفیات بصری اختصاص یافته و در نهایت، فصل ششم دربرگیرندة نتایجی است که از مطالعات و بررسیهای تحلیلی، به دست آمده است. لازم به ذکر است که در هر فصل، برای درک بیشتر مطالب، کروکیهایی خطی جهت تحلیل های زیباشناسانه و مقایسه کارکرد نشانه ها در آثار هنرمند و همچنین روند تطبیقی آنها میان آثار سه هنرمند، طراحی شده است. امید است با مطالعة این پژوهش، هدف اصلی نویسنده که بررسی و تحلیل نشانه های بومی در جریان سقاخانه بالاخص هنرمندان شاخص این جریان، زنده رودی، تناولی و تبریزی بوده است محقق شود.
در پایان ذکر این نکته ضروری است که نگارنده به منظور گردآوری منابع با مشکلات فراوانی روبرو بوده و برای ارتقاء زمینههای علمی و پژوهشی این رساله تلاشی وافر
خرید اینترنتی فایل کامل :
نموده است. اما به کاستیهای پژوهش نیز که ناشی از کمبود منابع است اقرار دارد.
فصل اول: کلیات پژوهش
در این راستا سعی شده است با مطرحکردن چند پرسش و فرضیه، امکان روشنشدن بخشهای مبهم این مسئله فراهم آید.
فرم در حال بارگذاری ...